Animatie video
Een leuke, korte animatie video voor Tafel 23 horeca marketing.
Deze worden ingezet op Facebook (incl. adverteren), Instagram (incl. adverteren) & de website.
Doel: Werven van nieuwe klanten.
Een leuke, korte animatie video voor Tafel 23 horeca marketing.
Deze worden ingezet op Facebook (incl. adverteren), Instagram (incl. adverteren) & de website.
Doel: Werven van nieuwe klanten.
Voor Secret Visit heb ik een adviesrapport met concept voor een nieuw aan te bieden dienst voor ondernemers opgesteld.
Onderdelen rapport:
Doel campagne
Awareness/branding & leads
Boodschap
Doelgroep
Propositie
Omnichannel aanpak acquisitie:
Online & offline
KPI’s
A/B testen
Met onderdelen als:
Bureauonderleggers zijn handig en een ontzettend leuk cadeau voor medewerkers of relaties. Dat was de boodschap die Drukwerkdeal wilde uitdragen. Daarom heb ik een gaaf concept opgezet en in samenwerking met het designteam hier vorm aan gegeven.
Doormiddel van een blog reeks over de bureauonderleggers is het product op een vernieuwende, inspirerende manier onder de aandacht gebracht. Onder andere een blog over de bijzondere bureauonderleggers van medewerkers van Drukwerkdeal en inspiratie voor het ontwerp. Een écht cadeau waarvan het hele jaar gebruik wordt gemaakt voor een relatief klein budget.
Ook hebben een aantal honderd bedrijven een bureauonderlegger met opvallend design ontvangen om zo het product top of mind te krijgen bij de klanten.
Een ‘vergeet-me-nietje’ voor de secretaresses van honderden bedrijven, aangevraagd door haar werkgever of een collega. Want online Drukkerij Drukwerkdeal.nl weet dat veel secretaresses het drukwerk bestellen en dat ze door ons nooit vergeten worden. Inclusief sticker met alle contactmogelijkheden van de klantenservice, want die staat altijd voor haar klaar.
In de kleuren van het bedrijf en met het gebruik van een net geïntroduceerd product: contour gesneden plaatmateriaal. Deze direct mail moest echt een cadeautje zijn van zowel Drukwerkdeal als de werkgever en leuk om op het bureau te laten staan. Op deze manier is de drukkerij altijd top of mind. En een inspiratie, het moet bijzondere mogelijkheden van drukwerk laten zien. Voor mij altijd een uitdaging in samenwerking met onder andere de productiemedewerkers.
Deze bloem bestaat uit twee kartonnen delen contour gesneden dun karton en is verstuurd in een envelop. Zo zijn verzendkosten op deze manier laag gebleven in combinatie met partijpost.
Eindredactie, organisatie en verspreiding De beurs op!
Bewaar magazine, zowel digitaal als gedrukt verspreid. Wordt jaarlijks geupdate.
Onder andere verzonden met inlay naar 8.000 bedrijven die met enige regelmaat aan beurzen deelnemen.
Bekijk het beursmagazine De beurs op! Online
Inclusief de beurswanden keuzehulp:
Bekijk de Beurswanden keuzehulp
Ansichtkaart voor toeristen in de Achterhoek
Een nieuwe, frisse kaart passend bij het concept. Gelegen langs de Hunebed Highway in Drenthe hebben we er voor gekozen om met een thema te werken: het OER thema. Onder andere in de vormgeving en benaming van ingrediënten en menu items. We hebben gekozen voor een houten klembord, dit past ook perfect bij de inrichting van het Snackhuys.
Behalve het aanpassen van de volgorde van de menukaart heb ik ook gezorgd voor passende, smakelijke teksten & namen van menu items. Vervolgens is de menukaart vormgegeven met de Hunenbed Highway en het OER thema in gedachten. Ook heb ik voor Snackhuys het Knooppunt verschillende foto’s van de menu items gemaakt.
Advertentie vakblad Tweewieler voor emco Benelux
Voor een bijzondere verjaardag wil je ook graag een bijzondere uitnodiging. Daarom heb ik voor Ingrid deze gave retro kaart ontworpen met bijpassende enveloppen.